reklama

17.11 2007- Komédia na slovenský spôsob

Už dlhší čas som sa zaujímal o proteste proti súčasnej vládnej koalícii, ktorý sa uskutočnil dňa 17.11 tohto roku.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (92)

Väčšina občanov Slovenskej republiky chodí do roboty alebo do školy, tí viac uvedomelí sa snažia robiť vo svojom voľnom čase, bez nároku na honorár aj niečo pre spoločnosť.
Lenže sú tu aj také osoby, ktorých hlavným koníčkom je vlastná medializácia a v mene tejto veci dokážu urobiť čokoľvek. Títo ľudia asi v detstve v obľube sledovali rôzne prejavy známych osobností našich dejín. Tí mnohokrát rečnili na tribúnach pred obrovskou masou ľudí, ktorá neúnavne vyvreskovala všemožné slová podpory . Možno si vtedy povedali, že aj oni by raz chceli stáť pri nejakom tom mikrofóne a počuť svoje mená v televízii.

Takto som si odôvodnil snahu jedincov i niektorých organizácii pripraviť „ protestný pochod a kladenie vencov na hrob zdravého rozumu“ . Aby som tejto aktivite porozumel, prečítal som si aj niečo o tom, s čím títo ľudia nesúhlasia. Žiaľ, našiel som tam iba tie známe frázy, ktoré počúvam neustále. Mám na mysli nedodržiavanie zákl. ľudských práv a slobôd, ohrozovanie
slobody prejavu a trhového hospodárstva. Samozrejme táto kritika nebola hlbšie vysvetlená, asi preto, že sa vysvetliť ani nedá. Mimoriadne úsmevný bol aj bod, kde sa hovorilo o tom, že vládna koalícia poškodzuje dobrý obraz Slovenskej republiky spoluprácou s rôznymi nedemokratickými štátmi. Ak mali na mysli USA, ktorých koníčkom je nedodržiavanie základných ľudských práv, okupovania cudzích území a najnovšie aj stavanie protiraketových základní, tak s nimi môžem len súhlasiť.

Protest dopadol tak, ako som očakával. Hŕstka nadšencov sa zišla, zacingala si kľúčami od mercedesov , zahrala sa na “nežnú revolúciu“ v malom a šla domov. Výsledok je taký, že 17.11 2007 sa stal dňom ochotníckeho divadielka. Lenže čo by to bolo za srandu, keby týmto dňom celá táto fraška skončila. Organizátori tejto akcie sa rozhodli, že budú svoje revolučné myšlienku šíriť ďalej. Ako zámienku si našli návštevu prezidenta Kazachstanu Nursultana Nazarbayeva, zvoleného v slobodných a demokratický voľbách. Vtedy totiž polícia zatkla psychický narušenú kazašskú novinárku, ktorá pokrikovala pred prezidentským palácom a tým narúšala priebeh návštevy.

P.S Dočítal som sa, že na tomto proteste budú mať zúčastnení prelepené ústa lepiacou páskou, možem len veriť slovenským lekárom, že aj takýmto ľuďom vedia pomôcť.


Martin Hulič

Martin Hulič

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som vysoko organizovaná forma života na báze uhlíka, mám rád históriu a dlhé filozofické dialógy. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu